• تاریخ انتشار : 1402/09/14 - 14:48
  • بازدید : 145
  • تعداد بازدیدکننده : 130
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی

آیین قدر دانی از دانشجویان فعال بسیجی دانشکده پرستاری و مامایی برگزارشد.

تقدیر از دانشجویان نمونه بسیجی

با حضور دکتر وحید زمان زاده ریاست دانشکده پرستاری و مامایی، دکتر شبنم السادات شریعت پناهی  معاونت دانشجویی فرهنگی، آقای محمد باقر کوکبی مسئول حراست دانشکده و جمعی از مسئولان و دانشجویان بسیجی آئین تقدیر از بسیجیان فعال دانشکده برگزارشد.


رییس دانشکده پرستاری و مامایی ضمن قدردانی از دانشجویان بسیجی دانشکده اظهار کرد: دانشجویان بسیجی به عنوان پتانسیل های اخلاق مدار در راستای اهداف دانشکده، دانشگاه و کشور فعالیت می نمایند.در ادامه دکتر فتانه قدیریان- مدیر اجرایی حوزه ریاست- به اهمیت فلسفه بسیج در نظام سلامت برای از بین بردن نابرابری سلامت اشاره نمود . محمد باقر کوکبی نیز از تلاش ارزنده دانشجویان بسیجی بویژه در آیین گرامیداشت روز پرستار تقدیر نمود.

در ادامه دکتر شریعت پناهی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و ارج نهادن به زحمات و معاضدت دانشجویان بسیجی در ایفای مسئولیت ها، از درگاه خداوند متعال پایداری و سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت نمود.

دبیر بسیج دانشجویی دانشکده نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج، هدف از برگزاری این مراسم را قدر دانی از تلاش ها و زحمات دانشجویان فعال بسیجی در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، پژوهشی و جهادی عنوان نمود.

در پایان با ارائه لوح تقدیر از سوی ریاست دانشکده جلسه خاتمه یافت.

  • گروه خبری : اخبار عمومی,اخبارفرهنگی ودانشجویی
  • گروه خبری : 135924
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست