رئیس امور اداری دانشکده پرستاری و مامایی علوم پزشکی شهید بهشتی
نام و نام خانوادگی : سحر عابدینی
میزان تحصیلات : کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی
شماره تماس: 88655366 داخلی 327
ایمیل: abedini_sahar@yahoo.com
شرح وظایف:
- دریافت دستور و برنامه کار از مقام محترم معاونت پشتیبانی
- تقسیم کار بین کارکنان تحت سرپرستی و نظارت بر نحوه فعالیت های آن ها از طریق مشخص نمودن هدف فعالیت،نوع فعالیت(تخصص)وذی نفعان (مشتری) به منظور افزایش بهره وری، ساده شدن کارها،تعیین دوایرسازمانی، تفکیک واحدها،تخصص افراد
- پیش بینی و برآورد نیروهای انسانی مورد نیاز و بانک های اطلاعاتی به منظور تامین و توسعه نیروهای انسانی متخصص و کارآمدبرای رسیدن وضعیت مطلوب سازمان در آینده
- نظارت بر انجام مکاتبات وحسن جریان اموراداری واحدهای تحت سرپرستی از طریق تطبیق عملکرد با استانداردهابه منظورتحقق کارآیی نیروی کار
- نظارت و سرپرستی بر قسمت های تابعه امور اداری محل خدمتی از طریق چک لیست های نظارتی به منظور حسن انجام خدمات و افزایش رضایت مشتریان درون و برونسازمانی
- اتخاد تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری و پیشنهاد به مقام مافوق از طریق اجرای پروژه های بهبود مدیریت وتحول اداری به منظور بهبود وگسترش عرصههای جدید ارائه سطح کیفی خدمات با بهرهگیری مناسب از ظرفیتها و امکانات فناوری نوین
- نظارت بر صدور کلیه احکام کارگزینی کارکنان واحد محل خدمت(استخدام، بازنشستگی، ترفیعات،حقوق و مزایا،ماموریت آموزشی،عائله مندی و اولاد،طبقه،رتبه) و بررسی پیشنهادهای انتصاب و انتقال کارکنان به سایر واحدها به منظور رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل های جاری
- نظارت بر انجام حضور و غیاب کارکنان از طریق سامانه حضور و غیاب کسری به منظور تعادل در جبران خدمت کارکنان
- فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان از طریق اجرای مقررات و بخشنامه های مربوطه به منظورارتقاء رفاه کارکنان،ارتقای بهره وری و توانمند سازی نیروی انسانی وتأمین سلامت زیستی، روانی، اجتماعی و معنوی
- تهیه گزارش از مشکلات ،فعالیت ها و پیشرفت های امور مربوطه به مقام محترم معاونت پشتیبانی
- ارتقاء سطح معلومات اداری از طریق طی دوره های آموزش شغلی وبرنامه های نرم افزاری
- ترویج فرهنگ نحوه رفتار شایسته با مراجعین و تکریم آنان
- پایش مستمر تمامی فرآیندهای کاری مربوطه و انجام اقدامات اصلاحی موردنیاز
- انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد یادشده و پست سازمانی مربوطه از طرف مافوق ارجاع می شود.