• تاریخ انتشار : 1398/06/27 - 20:11
  • بازدید : 651
  • تعداد بازدیدکننده : 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده

برگزاری مراسم تقدیر و خداحافظی از سه همکار بازنشسته دانشکده

در پی بازنشسته شدن سرکار خانم ها فاطمه ریسمانچی، زهرا زلفی و آقای رضا سیستانی، هیات رئیسه و همکاران دانشکده مراسم بزرگداشتی برای تقدیر از زحمات آنان در طول خدمت برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی دانشکده، در این مراسم که روز چهارشنبه 27 شهریور ماه 98 از ساعت 13 در سالن شورای دانشکده و با حضور ریاست دانشکده، معاونین ، مسئولان و کارکنان دانشکده برگزار شد.

ابتدا دکتر آتش زاده با بیان اینکه: در مراسمی هستیم و با دوستانی خداحافظی می کنیم که قطعاً نقش و تأثیرگذاری بسیاری زیادی در مجموعه دانشکده داشته اند، دارند و خواهند داشت که این برای ما بسیار ناراحت کننده است و از طرفی حسرت آور است چون ما از وجود این بزرگواران و خدمات شان محروم می شویم و اینکه چقدر خوب است یک فرد بتواند در انتهای دوران خدمتش آنقدر تأثیر گذار باشد و فکر می کنم که چقدر سخت است برای ما رفتن همکاران خوب و زحمتکش، در واقع این نیز نوعی از عاقبت بخیری است.

بعد از آن معاونین و همکاران به بیان سخنان خود پرداختند و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بازنشستگان خاطراتی شیرین از همکاری با ایشان را تعریف کردند که جوّ گرم و صمیمی این مراسم دو چندان گردید.
سپس همکاران بازنشسته نیز سخنانی را بیان د و از برگزاری چنین مراسم و حضور همکاران دانشکده تشکر و قدردانی کردند. در پایان به پاس قدردانی از زحمات و خدمات همکاران بازنشسته­، با اهدای لوح و هدیه ای به رسم یادبود از ایشان تقدیر گردید.

 

 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • گروه خبری : 82731
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست