• تاریخ انتشار : 1402/07/23 - 17:30
  • بازدید : 173
  • تعداد بازدیدکننده : 161
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی

جلسه تودیع سرکار خانم دکتر بهار نقوی گرگری

مراسم تودیع

مراسم تکریم و تودیع سرکار خانم دکتر بهار نقوی گرگری عضو محترم هیئت علمی دانشگاه به مناسبت بازنشستگی ایشان، با حضور جناب آقای دکتر زمان زاده، رئیس محترم دانشکده، معاونین، مدیران گروه های آموزشی، مسئول محترم حراست و جمعی از روسای ادارات و اعضای هیئت علمی و آموزشی دانشکده در تاریخ دهم مهر ماه در محل سالن شورای دانشکده برگزار شد.

در این مراسم، رئیس دانشکده در سخنانی با تقدیر از تلاش های دکتر نقوی در مدت بیش از سی سال خدمت صادقانه در دانشکده و دانشگاه، از ایشان بعنوان الگویی برای اساتید جوان نام بردند و برای ایشان در آستانه آغازی نو در صحنه زندگی آرزوی خیر را داشتند. سرکار خانم دکتر استکی، مدیر محترم گروه علوم پایه نیز طی سخنانی از خدمات ارزنده ایشان قدردانی و آرزوی سلامتی و بهروزی برایشان داشتند. معاونین محترم و سایر مدعوین نیز ضمن دعای خیر برای این همکار محترم، از ایشان بعنوان فردی صادق، الگوی اخلاق مداری یاد کردند.

روابط عمومی دانشکده ضمن عرض تبریک به این استاد گرانقدر و آرزوی تندرستی برای ایشان و خانواده محترمشان، و سال هایی پر از خیر و برکت برای ایشان و خانواده محترمشان را از خدای متعال خواهان است. 

به امید انکه جامعه دانشگاهی از نور وجودشان بی بهره نمانده و سلامتی و بهروزی برایشان از خدای متعال را خواستایم.

 روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی علوم پزشکی شهید بهشتی

 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • گروه خبری : 132933
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست