• تاریخ انتشار : 1397/10/02 - 15:22
  • بازدید : 591
  • تعداد بازدیدکننده : 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومي دانشكده

دانشکده پرستاری و مامایی علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان دانشکده پرتلاش سال 2017 را کسب کرد

نوزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی دوم دیماه در تالارامام خمینی(ره) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با حضور دکتررضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری

نوزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی دوم دیماه در تالارامام خمینی(ره) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با حضور دکتررضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر ضرغام رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، دکتر آقاجانی رییس دانشگاه ،دکتر زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ،اعضای هیات رییسه دانشگاه ، روسای دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی، قائم مقام سفیر هلند ، پیشکسوتان و اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد، از برگزیدگان دانشگاهی، ملی و بین المللی با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تقدیر بعمل آمد.

دکتر رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در نوزدهمین جشنواره ابوریحان بیرونی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نقش مهمی در زمینه تولیدات علمی کشور دارد و ایران از نظر تولیدات مقالات علوم پزشکی بالاترین رتبه را در منطقه دارد.

همچنین ایشان رتبه دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی را به لحاظ H INDEX  در بین تمام دانشکده های کشور رتبه اول اعلام نمودند.

 

 

در ادامه دکتر محمدآقاجانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نیز در نوزدهمین جشنواره پژوهشی ابوریحان بیرونی جذب نخبگان را از مهمترین اهداف دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: تمرکز و توجه دانشگاه و هیات جذب برای ارتقا و جهش درحوزه آموزش و پژوهش جذب نخبگان و ستارگان علمی است.

سپس دکتر افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در این مراسم با اشاره به برنامه های بلند مدت و میان مدت این معاونت اظهار داشت: اهداف برنامه های میان مدت این حوزه براساس ارتقای کیفی تحقیقات تعیین شده است؛ یعنی باید کیفیت تولیدات علمی و پژوهشها را ارتقا داده و در عین حال جهت گیری پژوهش را به سمتی هدایت کنیم که پژوهشهای اثرگذار و بهینه انجام شود.

 

در این جشنواره دانشکده پرستاری و مامایی به عنوان دانشکده پر تلاش معرفی شد و سرکار خانم دکتر اتش زاده برای دریافت لوح تقدیر در جایگاه حاضر شدند.

 

 

از دو پژوهشگر دانشکده در رتبه استادیاری نیز تقدیر به عمل آمد، جناب آقای دکتر خباز خوب در رتبه استادیار پایه و نیز سرکار خانم دکتر نورالسادات کریمان

در رتبه استادیار بالینی

 

در  پایان از غرفه های دانشکده و مراکز تحقیقاتی  بازدید به عمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • گروه خبری : 72094
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست