• تاریخ انتشار : 1396/08/02 - 11:56
  • بازدید : 1518
  • تعداد بازدیدکننده : 21
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی دانشکده

مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود دکتری پرستاری برگزار شد/ گزارش تصویری

جلسه معارفه دانشجویان PhD پرستاری با حضور سرپرست دانشکده و معاونین و مدیران گروه‌های آموزشی و تنی چند از اساتید گروه‌ها در روز سه شنبه مورخ ٩٦/٠٨/٠٢ در سالن اجتماعات دانشکده برگزار گردید.

 جلسه معارفه دانشجویان PhD پرستاری با حضور سرپرست دانشکده و معاونین و مدیران گروه‌های آموزشی و تنی چند از اساتید گروه‌ها در روز سه شنبه مورخ ٩٦/٠٨/٠٢ در سالن اجتماعات دانشکده برگزار گردید.

در این دیدار سرپرست دانشکده سرکار خانم دکتر فروزان آتش زاده شوریده ضمن خیرمقدم به دانشجویان و تبریک قبولی در دوره جدید تحصیلی اعلام داشتند ضروری است دانشجویان در کنار اساتید توانمند این دانشکده از تجارب و علم آنان استفاده نموده و با خلاقیت و نوآوری سعی در رفع مشکلات نظام سلامت و ارتقا کیفیت خدمات پرستاری در عرصه بالین نمایند. در همین راستا لازم است دانشجویان علاوه بر علم آموزی به توانمندسازی و مهارت آموزی همت گمارده و همراه با ارتقا توانمندی های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی خود همانند یک عضو هیئت علمی حضور تمام وقتی در محل تحصیل داشته باشد و زیر نظر مدیر گروه مربوطه به انجام وظایف بپردازد. وی خاطر نشان کرد در انتخاب عناوین پایان نامه خود و محور پژوهش،  به مشکلات بالینی و نظام سلامت توجه نموده و در جهت حل این مشکلات تلاش نمایید. سرپرست دانشکده در ادامه اظهار داشت امیدواریم با دستان پرتوان شما شاهد اعتلای حرفه پرستاری و خدمات پرستاری در عرصه بالین و جامعه و رفع مشکلات نظام سلامت باشیم. 

خانم دکتر مریم رسولی، معاون آموزشی دانشکده ضمن تبریک به دانشجویان برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی نمود. پس از آن معاون پژوهشی دانشکده، سرکار خانم دکتر ماهرخ دولتیان ضمن خیرمقدم و تشریح برنامه‌های پژوهشی و روند گذراندن پایان نامه پرداخته و اعلام داشتند دانشجویان این مقطع به عنوان همکار ما تلقی می شوند و باید دغدغه¬های دانشکده و جامعه از اولویت‌های آنان باشد. ایشان در مورد برنامه های کمیته تحقیقات دانشجویی نیز توضیحاتی ارائه فرمودند.

در بخش دیگر هر یک از مدیران محترم گروه‌های آموزشی به معرفی خود و اساتید زیر مجموعه گروه پرداختند. در ادامه دانشجویان خود را معرفی نمودند. در نهایت خانم دکتر کاملیا روحانی، مسئول تحصیلات تکمیلی علاوه بر معرفی اساتیدی که می توانند راهنمایی پایان نامه تحصیلی دانشجویان را عهده دار باشند، دانشجویان را بر اساس پیشینه، علاقه و نیاز گروه های آموزشی تقسیم و به مدیران گروه معرفی نمودند. مقرر شد دانشجویان تا پایان ترم جاری لاین و حیطه تحقیقاتی خود را همراه با اساتید راهنمای پیشنهادی به مسئول تحصیلات تکمیلی به صورت مکتوب اعلام نمایند.

 

 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • گروه خبری : 53000
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست