• تاریخ انتشار : 1402/07/24 - 19:00
  • بازدید : 93
  • تعداد بازدیدکننده : 88
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی

برگزاری مراسم مراسم تودیع و معارفه نماینده نهاد معظم رهبری در دانشکده

pic3

مراسم تودیع حجت الاسلام جبرائیلی نماینده محترم نهاد معظم رهبری در دانشکده پرستاری و معارفه حجت الاسلام احمدی، نماینده جدید نهاد معظم رهبری نهاد رهبری روز 22 مهر ماه 1402 در اتاق شورای دانشکده برگزار شد. در این جلسه که با حضور حجت الاسلام شریعت پناه، نماینده محترم نهاد معظم رهبری در دانشگاه، جناب آقای دکتر زمان زاده ریاست محترم دانشکده، معاون فرهنگی دانشجویی، جناب آقای کوکبی مسئول حراست دانشکده، جناب آقای نوراللهی، مسئول واحد سمعی بصری و نمایندگان انجمن اسلامی و بسیج  دانشجویان دانشکده حضور داشتند، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های حجت الاسلام جبرائیلی تشکر و قدردانی شد.

حجت الاسلام شریعت پناه ضمن تشکر از زحمات آقای جبرائیلی در دانشکده، اظهار داشتند: دانشکده پرستاری و مامایی از فعال ترین مراکز دانشگاه شهید بهشتی است و از تجربیات اقای جبرائیلی در سایر مراکز بایستی بهره برد.

حجت الاسلام جبرائیلی ضمن تشکر از مسئولین دانشکده و رابطه خوب و همکاری معاونت فرهنگی با نهاد رهبری، آرزوی توفیق برای حجت الاسلام احمدی رابط جدید نهاد در دانشکده داشتند.

حجت الاسلام احمدی نیز اظهار داشتند: با خدمات شایسته آقای جبرائیلی در دانشکده سطح توقعات بالا رفته است و انشالله با حمایت ها و همدلی بیشتر هیئت رئیسه بتوانیم انجام وظیفه کنیم.

در این جلسه به برخی مسائل دانشکده نیز در حوزه فرهنگی پرداخته شد و نمایندگان انجمن اسلامی و بسیج  دانشجویان نیز از آقای جبرائیلی بابت زحمات ایشان تشکر و قدردانی کردند.

در خاتمه دکتر زمان زاده نیز ضمن تشکر ویژه از سعه صدر حاج آقا جبرائیلی بویژه در شرایط حاد کرونایی جامعه، برای حاج آقا احمدی آرزوی موفقیت داشتند. در این جلسه هدایایی به رسم قدردانی و یادبود از سوی حجت الاسلام شریعت پناه و دکتر زمان زاده به جناب اقای جبرائیلی تقدیم شد.

روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی

  • گروه خبری : اخبار عمومی,اخبارفرهنگی ودانشجویی
  • گروه خبری : 133000
کلمات کلیدی

تصاویر

pic1 pic2 pic4 pic5

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست