• تاریخ انتشار : 1398/06/29 - 17:31
  • بازدید : 595
  • تعداد بازدیدکننده : 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده

فراخوان ثبت نام اولین دوره مجازی انفورماتیک پرستاری از دانشگاه علوم پزشکی مجازی vums.ac.ir

فراخوان ثبت نام اولین دوره مجازی انفورماتیک پرستاری از دانشگاه علوم پزشکی مجازی vums.ac.ir اعلام گردید. تاریخ ثبت نام از ۲۵ شهریور تا ۲۵ مهر

فراخوان ثبت نام اولین دوره مجازی انفورماتیک پرستاری از دانشگاه علوم پزشکی مجازی ( vums.ac.ir)   اعلام گردید. تاریخ ثبت نام از ۲۵ شهریور تا ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۸ می باشد.

گروه اموزشی انفورماتیک پرستاری از مهر ماه ۱۳۹۷ در دانشگاه علوم پزشکی مجازی بعنوان اولین گروه اموزشی این حوزه، و با جمعی از اساتید مطرح دانشگاه های علوم پزشکی کشور متشکل از متخصصین پرستاری و متخصصین انفورماتیک پزشکی تشکیل گردید و به منظور ارتقای آگاهی پرستاران کشور در زمینه انفورماتیک پرستاری و عدالت در دسترسی به اموزش، دوره مجازی پودمانی انفورماتیک پرستاری در سطوح مقدماتی، متوسط و پیشرفته طراحی گردید. اکنون دوره مقدماتی اماده جذب فراگیر می باشد. اهداف این دوره ها توانمندسازی پرستاران در کسب صلاحیت انفورماتیک پرستاری می باشد و متمرکز بر ارتقای سواد اطلاعاتی، مدیریت اطلاعات بالینی و مدیریت تحولات انفورماتیک در پرستاری است. بطوری که تسهیل گر بکارگیری ابزارهای انفورماتیک و پتانسیل های موجود در راستای ارتقای کیفیت پیامد مراقبت پرستاری و ارتقای سلامت باشد. در این دوره پرستاران با حداقل هایی که باید ازIT بدانند اشنا می شوند تا در دنیای تحولی تکنولوژی ها و ماهیت عصر حاضر به بهبود خدمات مراقبتی منجر شود. ارتقای آگاهی پرستاران در این زمینه بین رشته ای با اهداف برنامه ششم توسعه کشور و همچنین سنجه های اعتباربخشی بیمارستانی همخوانی دارد.

پس از تکمیل دوره مقدماتی، فراگیران در صورت تمایل می توانند در دوره های متوسط و پیشرفته شرکت کنند. برای هر سطح در پایان گواهی مجزا صادر می گردد.
فراگیرانی که هر سه سطح را تکمیل نمودند در صورت تمایل می توانند جهت کسب گواهی صلاحیت انفورماتیک پرستاری در ازمون الکترونیکی سنجش صلاحیت انفورماتیک پرستاری که در دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می شود شرکت کنند
علاقمندان برای ثبت نام از طریق لینک زیر اقدام نمایند

 
http://register.vums.ac.ir/Registration.aspx?SessionKey=2825bd86-aa4d-405c-99a5-2ef914d9a3b2

 

  • گروه خبری : اخبار عمومی,اطلاعیه ها
  • گروه خبری : 82738
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست