• تاریخ انتشار : 1398/07/15 - 17:17
  • بازدید : 1162
  • تعداد بازدیدکننده : 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 99 - 98 برگزار شد

مراسم استقبال دانشجویان جدید الورود سال تحصیلی ۹۸_۹۹ پانزدهم مهرماه به منظور آشنایی دانشجویان با دانشکده بر گزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشکده، در این مراسم که با همت معاونت دانشجویی فرهنگی دانشکده و تشکل های دانشجویی برگزار شد، دکتر آتش زاده رئیس دانشکده، دکتر خدادوست معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر عباس زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بم، آقای شیری معاون پشتیبانی، دکتر محتشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده و جمعی از مسئولین، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان ورودی جدید حضور داشتند.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام اله مجید آغاز شد،  در ادامه دکتر آتش زاده ضمن بیان خیر مقدم به دانشجویان جدید الورود گفت: از دانشجویان تقاضا دارم که روحیه پرسشگری و مطالبه گری و آزاد اندیشی که همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است را در خود حفظ نمایند و درخواست ها ی خود را در چارچوب تشکل ها از مسئولین دانشکده خواهان باشند.

 وی در ادامه  ضمن معرفی نقش دانشجویان در دانشکده، نکاتی را در خصوص اهمیت برنامه های علمی و آموزشی دانشجویان در چارچوب قوانین و مقررات آموزشی متذکر شدند. و در پایان برای این عزیزان در حیطه های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و... آرزوی موفقیت نمودند.

در این مراسم دبیران تشکل های دانشجویی درخصوص حوزه فعالیت ها و وظایف تشکل ها مطالبی را ارائه دادند و از دانشجویان دعوت نمودند که در انتخابات تشکل های دانشجویی حضور فعال و با نشاط  داشته باشند.

 

 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • گروه خبری : 83634
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست