• تاریخ انتشار : 1398/04/12 - 17:20
  • بازدید : 212
  • تعداد بازدیدکننده : 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس دانشکده به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها

به گزارش روابط عمومی دانشکده، دکتر آتش زاده به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، روز دختر و گرامیداشت دهه کرامت پیامی

به گزارش روابط عمومی دانشکده، دکتر آتش زاده به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها، روز دختر و گرامیداشت دهه کرامت پیامی را صادر کرد.

 

متن پیام به این شرح است:

مدینه، به یمن حضورت نورانی می‏ شود و پنجره‏ ها به شوق رویت، بازند. کوچه پس کوچه‏ های مدینه، به عطر دل انگیزت معطّر می‏ گردند و سروهای آزاد، به احترامت قیام می‏ کنند. آرام، آرام بر پهنه گیتی حضور پر ولایتت، شکوفه به بار می‏ آورد و نغمه دل نواز بلبلان را به گوش می‏ رساند. سخن از ولادت بانویی است که همچون زینب علیهاالسلام، که برای قیام، قربانی دارد و خورشید عاشورا را با صبرش تعریف کرد، او نیز با قدم‏های پر حیاتش، به سرزمین کویری قم، حیات بخشید و در رگ ایرانیان، خون حمایت از ولایت را جاری ساخت. بانویی که بارگاه زیبایش، پناهگاه دل‏های عاشقی است که در جمکران بیتوته می‏ کنند و به نیابت از شیعه، در شب‏های کویری قم، سر بر آستان حرم حضرت دوست می‏ سایند و برای ظهور گل نرگس، دعا می‏ کنند و از بانوی کرامت، برای شکوفه دادن درخت اجابت، استمداد می‏ طلبند.

 

اینجانب ضمن تبریک میلاد فرخنده و پرنور شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و دهه نورانی کرامت را به اساتید، همکاران و دانشجویان، ویژه شما دختران دانشجو عزیزم در دانشکده تبریک و تهنیت گفته، امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت(ع) و بهره‌مندی از شفاعت این گوهرهای زیبای هدایت و سعادت را به همه ما ، عنایت کند.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • گروه خبری : 80117
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست