• تاریخ انتشار : 1397/10/25 - 10:07
  • بازدید : 297
  • تعداد بازدیدکننده : 13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومي دانشگاه

کسب رتبه دوم فناوری و سلامت «رازی» توسط دانشگاه/ برای نخستین بار ۵ جایزه جشنواره به دانشگاه تعلق گرفت

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رتبه دوم فناوری و سلامت بیست و چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی «رازی» را کسب کرد و برای نخستین بار

ه گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری  و سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقدیر شدند.

 

در بیست و چهارمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی که صبح روز دوشنبه ۲۴ دی ماه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد؛ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حوزه فناوری و سلامت رتبه دوم را از آن خود کرد.

 

در این مراسم دکتر محمد آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی لوح تقدیر و تندیس خود را از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دکتر سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رضا ملک‌زاده معاون تحقیقات و فناوری این وزارتخانه دریافت کرد.

 

همچنین در این دوره جشنواره رازی علاوه برجایزه رتبه دوم فناوری و سلامت، ۴ جایزه دیگر جشنواره به دانشگاه تعلق گرفت؛ کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای ششمین سال متوالی عنوان برگزیده نخست این بخش را به خود اختصاص داد و مرکز تحقیقات تغذیه در بیماری‌های غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان مرکز تحقیقاتی برگزیده این جشنواره، اعلام شد.

 

در این جشنواره از دکتر حمید احمدیه پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان رتبه دوم بخش علوم بالینی و سلامت و از دکتر زهرا بهادران باغبادرانی پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به‌عنوان برگزیده جوان گروه بخش علوم بالینی و سلامت معرفی تقدیر شد.

 

بر اساس این گزارش، این جشنواره از سال ۱۳۷۴ بر اساس بند ۴ از اصل سوم قانون اساسی ایران مبنی بر تقویت روح بررسی، تتبع و ابتکار در راستای اهداف وزارت بهداشت و برای تجلیل از مقام و منزلت پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی هر سال دی‌ماه به افتخار محمد زکریای رازی طبیب، شیمی‌دان، داروساز و فیلسوف بزرگ ایرانی برگزار می‌شود تا به حرکت در جهت ارتقای جایگاه کشور در تولید علم در زمینه‌های علوم پزشکی کمک شود.

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • گروه خبری : 73000
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست