• تاریخ انتشار : 1402/09/02 - 20:12
  • بازدید : 312
  • تعداد بازدیدکننده : 273
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی

جشن "آیینه های مهر" - آیین تکریم از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

 به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، آیین تکریم از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با عنوان "آیینه های مهر" روز پنجشنبه دوم آذر در تالار امام خمینی دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که به همت مدیریت پرستاری و روابط عمومی دانشگاه شکل گرفت، دکتر زالی رئیس دانشگاه، دکتر عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت، دکتر زندی معاون درمان دانشگاه، دکتر وحید زمان زاده رئیس دانشکده پرستاری و مامایی، دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر عباس عباس زاده مدیرکل معاونت پرستاری وزارت بهداشت و جمع کثیری از پرستاران مراکز تابعه دانشگاه حضور داشتند.

در ابتدای جلسه پس از مزین کرده مجلس با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، خانم مولا مدیر پرستاری دانشگاه درخصوص وضعیت تامین کادر پرستاری مورد نیاز مراکز تابعه دانشگاه و برنامه های معاونت درمان توضیحاتی ارائه داد.

دکتر زندی معاون درمان دانشگاه نیز در سخنان خود ضمن تاکید بر نیاز جامعه به خدمات پرستاری، از خدمات کادر پرستاری بویژه در دوران بحران کرونا، با عنوان "زحمات عاشقانه" یاد کرد و از آنان قدردانی نمود.

دکتر عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت در سخنرانی خود اهمیت کرامت و عدالت سازمانی را مورد تاکید قرار داد.

دکتر زالی رئیس دانشگاه نیز در سخنان مبسوطی ضمن تبریک سالگرد میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستاران به جامعه پرستاری، از زحمات کادر درمان و بویژه پرستاران دلسوز تقدیر کرد.  

این مراسم با پخش چند کلیپ از خدمات پرستاری همراه بود.

همچنین حجت اشرف زاده با گروه کنسرت خود، با اجرای چندین کار، لحظات شادی را برای حاضرین خلق کردند.

در بخش پایانی این مراسم از پرستاران نمونه مراکز تابعه دانشگاه با دادن لوح تقدیر و جوایز تقدیر شد. از دانشکده پرستاری و مامایی نیز خانم حمیرا بنکدار به عنوان پرستار نمونه دانشکده پرستاری و مامایی در سال 1402 معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

روابط عمومی دانشکده ضمن عرض تبریک به گروه اتاق عمل و هوشبری، این انتخاب شایسته را به ایشان تبریک گفته و آرزوی توفیق و سلامتی برای این پرستار نمونه و استاد گرانقدر دانشکده دارد.

 

 

  • گروه خبری : اخبار عمومی
  • گروه خبری : 135316
کلمات کلیدی

تصاویر

لوح تقدیر خانم حمیرا بنکدار

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست