• تاریخ انتشار : 1398/09/15 - 14:28
  • بازدید : 531
  • تعداد بازدیدکننده : 31
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی دانشکده

پیام تبریک دکتر فروزان آتش زاده رئیس دانشکده به مناسبت 16 آذر روز دانشجو

بدون شک دانشگاه و نظام آموزش عالی به عنوان یکی از کانون‌های اصلی ایجاد و توسعه سرمایه اجتماعی در سطح جامعه محسوب می‌شود، بنابراین پیشبرد برنامه‌ها

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشکده در پیامی  ۱۶ آذر روز دانشجو را به دانشگاهیان ارجمند به ویژه دانشجویان عزیز تبریک گفت.

متن پیام دکتر آتش زاده به شرح ذیل است.

 

بسمه تعالی

سخن را با این کلام مولایمان علی (ع) آغاز می‌کنم که فرمود: «علم قدرت است و هر کس که به علم و دانش چنگ زند، قدرتمند است و توان قدرت نمایی خواهد داشت و هر آن که از علم فاصله گیرد، دیگران بر او غلبه خواهند کرد

فرا رسیدن روز دانشجو، روز تأکید بر اهمیت علم‌آموزی و لزوم حقیقت جویی را بر تمامی دانشجویان مؤمن و پرتلاش ایران عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم.

16 آذر یادآور خودآگاهی و خودباوری فرزندان غیور و شجاع ملت ایران در دانشگاه برای دفاع از ملت و مبارزه با طاغوت است. بدون شک دانشگاه و نظام آموزش عالی به عنوان یکی از کانون‌های اصلی ایجاد و توسعه سرمایه اجتماعی در سطح جامعه محسوب می‌شود، بنابراین پیشبرد برنامه‌های توسعه اقتصادی/ اجتماعی/ سیاسی و فرهنگی کشور منوط به توسعه آموزش عالی و افزایش اثربخشی و کارآیی آن است.

هدف اصلی آموزش ارتقاء سطح دانش کاربردی، اخلاق حرفه ای در افراد و افزایش مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی آنها در برابر جامعه است. از این جنبه دانشگاه باید به عنوان الگوی توسعه پایدار و متوازن درجامعه شناخته شود و نمود پیدا کند که این امر مستلزم همیاری و هماهنگی دانشجویان و اساتید با بدنه دانشگاه است.

نعمت بزرگ استقلال‌، آزادی‌/ امنیت که امروز شاهد آن هستیم مرهون تلاش و مجاهدت جوانان و دانشمندان این مرز و بوم بوده و اکنون به دست شما عزیزان سپرده شده و این مسئولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ملّت و بخصوص شما دانشجویان عزیز که به حق سردمداران پیشرفت و ترقّی این کشور هستید، در قبال آن وظیفه دارید. در زمان حال وظیفه تک تک اعضاء جامعه علمی کشور ب ویژه قشر دانشجویی ایران عزیز حرکت آگاهانه و یکپارچه با پیشاهنگی علمی - پژوهشی و تولید علم در راستای تحقق آرمان ها و اهداف راهبردی کشور عزیزمان، ایران است.

اینجانب 16 آذر ماه را به همه دانشجویان کشور به ویژه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامائی شهید بهشتی تبریک می‌گویم و امیدوارم جوانان ما که به حق گنجینه ارزشمند فردای ایران هستند با نشاط و مسئولیت‌پذیری برای رشد علمی، پژوهشی، رفع مشکلات و تقویت زیرساخت‌های کشور حرکت کنند و این مستلزم این است که دست از گله و شکایت برداشته و سهم خود را به خوبی ادا نمایند.

در پایان برای شماعزیزان در مسیر دستیابی به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

 

 


 

  • گروه خبری :
  • گروه خبری : 71174
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست