• تاریخ انتشار : 1400/02/14 - 22:11
  • بازدید : 43
  • تعداد بازدیدکننده : 43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی

پیام تبریک رئیس دانشکده به مناسبت روز جهانی ماما

دکتر فروزان آتش زاده روز جهانی ماما را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی دانشکده: دکتر فروزان آتش زاده طی پیامی فرارسیدن پانزدهم اردیبهشت ماه «روز جهانی ماما» را به جامعه مامایی دانشگاه تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 روز جهانی ماما فرصتی است تا قدردان کسانی باشیم که جایگاه بس رفیعی در نظام سلامت کشور دارند، آنان هستند که با زحمات و تلاش‌های خود به روشن و گرم شدن چراغ و نهاد خانواده‌ها کمک کرده و از اولین لحظات تولد، خدمات سلامت را به هر فردی ارائه می‌دهند.

بدون تردید توجه به سخت‌ کوشی توام با مسئولیت ‌شناسی این عزیزان، الگویی برای همه کسانی است که به خدمت بی ‌منت و صادقانه به مردم می‌‌اندیشند و آن را لازمه تحصیل رضایت خدا می‌دانند.

جامعه مامایی به عنوان یکی از اعضای خانواده پزشکی کشور، به واسطه مهارت، دانش، ایثار، اخلاص و معنویات خویش که همواره نوید بخش حیات، نشاط و سلامت برای خانواده‌‌ها بوده و به ویژه با توفیقات چشمگیر و خدمات ارزنده در جهت تأمین سلامت مادر و کودک مایه مباهات نظام سلامت به شمار می‌آیند. ارائه مراقبت‌‌های مامایی با کیفیت بالا و تلاش در بهبود مستمر آن، عامل بالقوه‌‌ای در کاهش مرگ و میر و ابتلای مادران به انواع بیماری‌ها خواهد بود.

اینجانب به نوبه خود این روز را به همکاران ماما و اعضای هیأت علمی گروه مامایی  و دانشجویان مامایی و سلامت باروری این دانشکده، مراکز درمانی و بهداشتی دانشگاه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال موفقیت، سلامتی و شادکامی برای این قشر خدوم در جای جای میهن اسلامی را مسئلت دارم.

دکتر فروزان آتش زاده شوریده

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی

  • گروه خبری :
  • گروه خبری : 104196
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست