• تاریخ انتشار : 1398/08/11 - 14:28
  • بازدید : 310
  • تعداد بازدیدکننده : 28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی دانشکده

بازدید دبیر و اعضا محترم کمیته برنامه‌ریزی و ارزشیابی رشته هوشبری از دانشکده

دبیر و اعضا محترم کمیته برنامه‌ریزی و ارزشیابی رشته هوشبری از گروه اتاق عمل و هوشبری دانشکده در روز شنبه مورخ 98/08/11 بازدید کردند. در این بازدید که

دبیر و اعضا محترم کمیته برنامه‌ریزی و ارزشیابی رشته هوشبری از گروه اتاق عمل و هوشبری دانشکده در روز شنبه مورخ 98/08/11  بازدید کردند. در این بازدید که با حضور جناب آقای دکتر شهنام صدیق معروفی، جناب آقای دکتر غلامرضا موثقی و سرکار خانم دکتر فخرالسادات میرحسینی صورت گرفت، ابتدا جلسه‌ای با حضور رئیس محترم دانشکده و معاون محترم آموزش و استادان گروه هوشبری و اتاق عمل به عمل آمد و در آن رئیس محترم دانشکده و مدیر گروه گزارش‌هایی از فعالیت‌های دانشکده و اقدامات انجام شده و در دست اقدام ارائه کردند. سپس اعضا محترم کمیته برنامه‌ریزی و ارزشیابی رشته هوشبری به بازدید از کتابخانه، فضای فیزیکی و مرکز مهارت‌های بالینی گروه پرداختند. در ادامه طی نشستی با دانشجویان رشته هوشبری به ارزیابی عملکرد گروه از دیدگاه دانشجویان پرداخته و به صحبت‌‌ها و درخواست‌های آنان گوش فرا داده و مطالب مطروحه را در جلسه جمع‌بندی و پایانی به همراه ارزیابی‌های خود به اطلاع مسوولین محترم دانشکده رساندند.

در این جلسه علاوه بر ابراز رضایتمندی بازدیدکنندگان از مجموعه دانشکده و گروه، بر ضرورت جذب اعضای هیأت علمی مرتبط با رشته هوشبری و استفاده از پتانسیل گروه بیهوشی دانشگاه در تدریس دروس نظری و کارآموزی‌ها و تعاملات بیشتر گروه هوشبری با گروه بیهوشی تأکید شد. در این بازدید دانشجویان هوشبری رضایت خود را نسبت به استادان این گروه به بازدیدکنندگان اعلام نموده و از دبیر و اعضا محترم کمیته برنامه‌ریزی و ارزشیابی رشته هوشبری خواستار راه‌اندازی دوره کارشناسی ارشد هوشبری به منظور تسهیل شرایط لازم برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته هوشبری شدند.  

  • گروه خبری :
  • گروه خبری : 84684
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست