• تاریخ انتشار : 1402/01/27 - 10:50
  • بازدید : 257
  • تعداد بازدیدکننده : 244
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی دانشکده

تودیع و معارفه اعضا شورای صنفی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی

تودیع و معارفه اعضا شورای صنفی دانشجویان دانشکده

در روز شنبه مورخ 26/ 01/ 1402 طی نشست صمیمانه ای با حضور رئیس دانشکده و اعضا شورای صنفی، از زحمات ارزشمند اعضا قبلی شورای صنفی قدردانی، اعضای جدید معارفه و دبیر شورا نیز معرفی گردید.

در تاریخ 26/ 01/ 1402 طی نشستی در سالن شورا شماره 1، با حضور دکتر زمان زاده و معاونین محترم آموزشی، فرهنگی دانشجویی، مسئول حراست و اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشکده، از تلاش های ارزنده شورای صنفی در دو سال اخیر تقدیر و تشکر گردید.  در این جلسه، رئیس دانشکده، لازمه ارتباطات شورای صنفی را، تعاملات صحیح دانست و بر ضرورت ارتقا علمی اعضا شورای صنفی تاکید و اعضا قبلی شورا را همدل و همراه با دانشکده، ارزیابی و در ادامه نیز به ضرورت آگاهی از آئین نامه های دانشجویی و اقدام در چارچوب قوانین و مقررات ابلاغی و بخشنامه های مربوطه تاکید نمود.

سپس با اهدا لوح های سپاس از اعضای قبلی شورای صنفی به پاس زحمات شبانه روزی در حل مسائل و مشکلات دانشجویان و همچنین ارائه خدمات خالصانه در دوره کرونا و واکسیناسیون آن، قدردانی گردید و اعضا جدید شورا نیز معرفی شدند و بر طبق رای ریزی اعضا جدید، مسئولیت دبیری شورای صنفی به آقای محسن غفاری واگذار گردید. 

 

                                                                                                                                                                  روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی

  • گروه خبری :
  • گروه خبری : 125195
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست