• تاریخ انتشار : 1398/02/10 - 22:01
  • بازدید : 838
  • تعداد بازدیدکننده : 26
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی دانشکده

جلسه شورای فرهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی در دانشکده برگزار شد

جلسه با ارائه خلاصه ای از کارهای انجام شده و در دست اقدام معاونت دانشجویی- فرهنگی دانشکده توسط دکترمحتشمی آغاز شد. در ادامه جلسه

به گزارش روابط عمومی دانشکده، درروز سه شنبه مورخ 10 اردیبهشت 97 ساعت 13 الی 15 جلسه شورای فرهنگی با حضور دکتر آتش زاده رئیس دانشکده، حجت الاسلام جبرئیل نماینده نهاد رهبری دانشکده، آقای شیری سرپرست معاونت پشتیبانی، دکتر محتشمی معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر اسمعیلی معاون آموزشی، آقای کوکبی رئیس حراست ، آقای مکائیلی کارشناس فرهنگی، آقای خانی، آقای آزاد فلاح ،خانم رئیسی، خانم بی باک از بسیج دانشجویی و آقای شیرکوند، آقای بقایی، خانم میر مرادی، خانم بخشیان از انجمن اسلامی و آقای محمودی از کانون در سالن شورا ریاست دانشکده برگزار شد.

جلسه با ارائه خلاصه ای از کارهای انجام شده و در دست اقدام معاونت دانشجویی- فرهنگی دانشکده توسط دکترمحتشمی آغاز شد. در ادامه جلسه، دکتر آتش زاده رئیس دانشکده ضمن خیر مقدم به اعضا و معارفه حجت الاسلام جبرئیل به عنوان نماینده نهاد رهبری در دانشکده، با بیان اینکه تلاش در حوزه فرهنگی نیاز به حوصله، تدبیر، دقت عمل در برخورد با مخاطبان دارد و بویژه اگر مکان انجام امور فرهنگی دانشکده باشد، حضور جوانانی با انگیزه و با انرژی مصاعف که خود را در امور دانشکده سهیم دانسته و در اکثر موارد نظرات و دیدگاه های مهمی هم ارائه می دهند ،که  همراهی و تأمین نظر آنهامی تواند بسیار مؤثر باشد. همچنین ایشان همراهی و تعامل سازنده بین مسئولین دانشکده و تمام انجمن ها و تشکل های موجود را جهت نیل به اهداف و داشتن محیطی سالم و موثر را خواستار شدند.

در ادامه نمایندگان تشکل های دانشجویی و مسئولین دانشکده با بحث و گفتگو در خصوص اینکه محیط فرهنگی دانشکده با توجه به پذیرش دانشجو از اقصی نقاط کشور از این حساسیت مستثنی نیست و طبیعی است که کار فرهنگی و مذهبی در چنین محیطی بسیار سخت و نیاز به حوصله و دانش لازم برای برنامه ریزی های متنوعی که بتواند دانشجویان را جذب و در مسیر درست مسائل فرهنگی و مذهبی قرار دهد، دارد ،که این مهم تنها با تعامل مسئولان و تشکل ها در این حوزه و کار مضاعف امکان پذیر است.

همچنین دکتر اسمعیلی معاون آموزشی در پاسخ به سوال آقای خانی در خصوص کمبود و جذب اعضای هیات علمی و همچنین پذیرش دانشجو نکاتی را اشاره و گزارشی ارائه داشتند.

 

 

 

  • گروه خبری :
  • گروه خبری : 77283
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست